فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروش کولر گازی در بانه - فروش لوازم خانگی در بانه
فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروش کولر گازی در بانه - فروش لوازم خانگی در بانه

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800P

نقد و بررسی چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800P

از جمله تولید کننده گان سرشناس که در حیطه ی تولید لوازم خانگی نیز توانسته خودی نشان دهد، کمپانی پاناسونیک است. اکثر محصولات ساخته شده توسط این کمپانی از کیفیت ساخت و امکانات خوبی برخوردار هستند و تا به امروز توانسته اند کاربران را راضی نگه دارند. چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800P نیز از کیفیت ساخت و عملکرد خوبی برخوردار است و با کارایی بالایی که دارد کاربران را ناامید نمی سازد. شاید در یک نگاه قیمت چرخ گوشت پاناسونیک 1800 زیاد به نظر برسد اما این قیمت با توجه به قدرت و کیفیت ساختی که دارد برایش رقم خورده است. اگر به دنبال مدل هایی با همین کیفیت ساخت، ولی با قیمت مناسب تر هستید مدل های HR2727 و NE6081 نیز می تواند گزینه ای ایده آل برایتان باشد.

طراحی و استایل کلاسیک

هنگامی که برای اولین بار قصد بیرون آوردن چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800P طراحی و استایل کلاسیک 1800 را از داخل جعبه دارید متوجه وزن سبک 6 کیلوگرمی آن خواهید شد، همچنین می توان گفت این دستگاه با سایز 180 × 418 × 430 میلی متر نیز از اندازه جمع و جوری برخوردار است. طبق روال در کنار دستگاه یک سری لوازم جانبی اصلی مانند گلویی، سینی، سه صفحه مشبک با اندازه های مختلف تعبیه شده اند که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند. استایل و نمای کلی این چرخ گوشت به صورت کلاسیک طراحی شده و در آن بیشتر از پلاستیک استفاده شده؛ درست است که پلاستیک از لحاظ استحکام به پای بدنه فلزی نمی رسد اما می توان گفت وزن سبکش را بیشتر مدیون همین جنس هستیم. در سمت راست و در بالاترین نقطه ی این چرخ گوشت شاهد 3 عدد دکمه ی روشن، خاموش و معکوس خواهید بود؛ محل قرارگیری این دکمه ها کاملا به صورت هوشمندانه انتخاب شده زیرا کاربران هنگام کار با آن حس تسلط بیشتری پیدا خواهند کرد.   چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800P   به نظر می رسد پاناسونیک از تمامی بخش های بدنه به خوبی استفاده کرده تا دستگاهی کاملا جمع و جور و مرتب را در اختیار کاربران قرار دهد، در واقع بر روی بدنه چرخ گوشت پاناسونیک 1800 علاوه بر تعبیه دکمه ها شاهد دو بخش خواهیم بود، یک بخش که در پشت دستگاه قرار دارد برای ذخیره سازی کابل مورد استفاده قرار می گیرد، بخش دیگری که درست روبه روی دکمه ها واقع شده برای نگه داری لوازم جانبی مانند صفحات مشبک به کار می رود.به دلیل اینکه طراحی کلی بدنه به صورت کلاسیک طراحی شده، اتصال گلویی به دستگاه نیز به صورت فیزیکی و به کمک پیچ صورت می گیرد این در حالیست در اکثر مدل های امروزی تنها با فشار این کارامکان پذیر است. برای جلوگیری از حرکت دستگاه در حین کار، پاناسونیک برای چرخ گوشت MK-G1800P پایه های ضد لغزش « Non slip feet » را در نظر گرفته است.

کارایی و قدرت

توانی که برای چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800P کارایی و قدرتدر نظر گرفته شده 1800 وات می باشد، این توان قدرت لازم را برای چرخ کردن انواع گوشت فراهم می نماید. درست است نمی توان به این محصول لقب چرخ گوشت حرفه ای و صنعتی را داد اما می توان گفت دستگاهی بسیار کارا و قدرتمند برای استفاده ی خانگی می باشد. البته باید گفت پاناسونیک در این مدل از چندین سرعت استفاده ننموده است و یک سرعت را برایش کافی دانسته است.کاربران به واسطه ی چرخ گوشت 1800 واتی می توانند ظرف مدت یک ساعت 110 کیلوگرم گوشت را چرخ نمایند. یکی دیگر از مزیت های این چرخ گوشت حالت معکوس « Reverse » است، این قابلیت زمانی کاربرد دارد که گوشت یا هر نوع مواد غذایی دیگر در داخل گلویی گیر کند، در صورتی که این مواد از گلویی خارج نشود به موتور دستگاه فشار می آید که این به نوبه ی خود ممکن است باعث فشار اضافی به موتور و خراب شدن دستگاه شود. برای باز کردن گلویی تنها کافیست دکمه ی معکوس را فشار دهید. سه عدد صفحه مشبک ریز، متوسط و بزرگ موجب می شود به دلخواه خود اندازه گوشت چرخ کرده را تعیین نمایید. به علاوه همراه این محصول کبه ساز نیز ارائه شده تا بتوانید به آسانی به تولید غذاهایی مانند کبه بپردازید.   چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1800P  

جمع بندی

پاناسونیک 1800 می تواند تمام انتظارات کاربر از یک چرخ گوشت را برطرف سازد. این محصول با توان 1800 وات که به بازار عرضه شده می تواند به عنوان بهترین چرخ گوشت خانگی ظاهر شود. با خرید چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800P می توانید از امکانات دیگری مانند، سه صفحه مشبک، عملکرد معکوس، تیغه و گلویی ساخته شده از استیل ضد زنگ، پایه های ضد لغزش و ... بهره مند شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد