فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروش کولر گازی در بانه - فروش لوازم خانگی در بانه
فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروشگاه لوازم خانگی بانه گلد

فروش کولر گازی در بانه - فروش لوازم خانگی در بانه

تلویزیون اسمارت 65 اینچ 4K سامسونگ مدل 65NU7100

مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در سایت بانه گلد

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65NU7100

تلویزیون سامسونگ 65nu7100 از کوچکترین اعضای سری 7 این شرکت می‌باشد، که در جدول میان‌رده‌ها قرار گرفته شده است. سامسونگ این مدل تلویزیون را در دیگر سایزهای 43 اینچ ، 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و نیز 75 اینچ تقدیم بازار کرده و دلیل آن را نیز مطرح کردن سایزهای مختلف برای کاربران عنوان کرد.
سرویس هوشمند مختص به سامسونگ با عنوان Smart Hub یکی از بهترین کارهایی بود، که با ورود آن به این مدل تلویزیون، جستجوی آسان و کاربردی بین محتوای تلویزیون را بیش از پیش لذت بخش‌تر کرد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و همچنین امکانات اشتراک گذاری WiFi Direct، Mobile to TV – Mirroring و DLNA به بخش هوشمند این تلویزیون افزوده شده‌اند. وجود پردازنده چهار هسته‌ای جهت ارتقاء بخشیدن سطح کیفی برنامه‌های تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌هایی بود، که سامسونگ برای این مدل تلویزیونش در نظر گرفت.
تلویزیون سامسونگ n7100 کیفیت تصویر UHD یا بهتر است بگوییم 4K به خدمت صفحه‌نمایش این تلویزیون همراه با تعداد 2160×3840 پیکسل آمده است. محدوده دینامیکی HDR در این مدل تلویزیون با عنوان +HDR10 همراه شده، که نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر واقعی و زنده را ایفا می‌کند. همراه با فناوری UHD Dimming نیز رنگ‌های سیاه و سفید به صورت ایده‌آل بر روی نمایشگر نشان داده می‌شوند. همچنین شاخص کیفیت تصویر این تلویزیون با 1300PQI همراه شده است. تلویزیون سامسونگ 65NU7100 از نظر قدرت صدا در حد مناسبی قرار گرفته شده، به صورتیکه توان 20 وات بلندگوهای دو کاناله آن به عنوان بهترین نقطه قوت این تلویزیون میان‌رده به شمار می‌آید. سنسور Eco، هر کدام از پورت‌های USB و HDMI، ورودی RF و Anynet از دیگر مشخصات تلویزیون 65 اینچ سامسونگ هستند.
تلویزیون سامسونگ n7100  

طراحی شیک و ساده‌ی تلویزیون 65NU7100

هر چند شاید در نگاه اول تلویزیون NU7100 کمی ساده به نظر آید؛ اما همراه با طراحی تخت و شیکی که دارد، آرزوی هر خانواده ایرانیست تا با آن اتاق نشیمن خود را مزین کند. با مشاهده تلویزیون 65NU7100 متوجه صفحه نمایش تخت آن خواهید شد، که با فاصله بسیار کمی بر روی فریم آن نگاشته شده است. قاب باریک 5 میلی‌متری که دور تا دور صفحه اصلی را فرا گرفته از هر نمایی باریک بودنش را به رخ می‌کشد. طراحی پایه‌های این تلویزیون دو شاخه‌ای هستند، که علاوه بر تحمل وزن تلویزیون؛ در عین حال محافظ خوبی برای کابل‌ها هستند. به عبارتی از روی نگاه به قسمت پشت پایه تلویزیون جعبه اتصالات Clean Cable Solution را خواهید دید. این جعبه در واقع کار جمع و جور کردن کابل‌ها را برعهده دارد و با رد شدن از آن، انگار که هیچ کابلی دور و اطراف تلویزیون نیستند. تلویزیون سامسونگ n7100 در کل می‌توان گفت همراه با جعبه Clean Cable Solution از شر شلوغی فضای کنار تلویزیون خلاص خواهید شد و به صورت همیشگی محیطی آراسته و مرتب را در اختیار خواهید داشت. حال اگر قسمت پشت تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید با سطح صاف و یکپارچه آن مواجه خواهید شد. هر کدام از درگاه‌های ارتباطی به صورت کاملاً مرتب در گوشه‌ای در قسمت پشت قرار گرفته شده‌اند. در پایان نیز با اشاره به اینکه چگونگی قرار گیری تلویزیون سامسونگ 65NU7100 بستگی به نظر کاربر دارد، می‌توانید آن را بر روی دکور یا به وسیله براکت بر روی دیوار نصب کنید..  

صفحه‌نمایش 65NU7100 مثل همیشه فوق‌العاده

همانطورکه میدانید کیفیت تصویر 4K یا همان Ultra HD در حال حاضر و در بین اصطلاحات نمایشگر حرف اول را میزند. سامسونگ نیز در سال 2018 به رسم ارائه کیفیت عالی، صفحه‌نمایش تلویزیون 65NU7100 را با این کیفیت روانه بازار کرد. سطح کیفیت 4K در اصل و روی هم رفته با بیش از 8 میلیون پیکسل فعال بر روی نمایشگر، تمام تلاش خود را می‌کنند تا تصاویری با دقت و کیفیت بالا را خلق کنند. علاوه براین سامسونگ یک سری خصوصیت و فناوری برای نمایشگر این مدل تلویزیونش در نظر گرفته تا از نظر کیفیت فوق‌العاده هیچ گونه کم و کاستی نداشته باشد. به عنوان مثال راه دادن بالاترین سطح از محدوده دینامیکی بالا که سامسونگ از آن به عنوان +HDR10 یاد می‌کند، سبب می‌شود تا دیدگاه کاربر را نسبت به مشاهده تصاویر کاملاً عوض کند.   تلویزیون سامسونگ n7100   سامسونگ با جایگزین کردن +HDR10 روی واقعی‌تر و لحظه‌های زنده را به صورت خیره‌کننده بر روی صفحه‌نمایش به معرض دید قرار داد. به عبارتی با ابداع تصاویری خیره‌کننده، موجب می‌شود تا به قلب تصاویری هیجان‌انگیز و جذاب نفوذ کنید. حال اگر از نظر مشاهده تاریکی و روشنی صحنه فیلم نگران هستید، باید بگوییم سامسونگ با جای دادن UHD Dimming این مشکل را حل کرده است. در واقع این خصوصیت، صفحه‌نمایش تلویزیون 65NU7100 را به بلوک‌های مختلفی تقسیم می‌کند تا رنگ، درخشندگی و کنتراست در حد ایده‌آلی باشند، که در نهایت سطح عمق رنگ‌های سیاه و سفید را برجسته به معرض نمایش می‌گذارد. PurColour دیگر فناوری صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ است. این فناوری رنگ ها را همراه با جزئیات به صورت کاملاً دقیق و واضح نشان می‌دهد.  

تلویزیون سامسونگ n7100سیستم‌عامل و رابط هوشمند تلویزیون 65NU7100

در این بخش به قسمت هیجان‌انگیز و فوق‌العاده کاربردی تلویزیون سامسونگ 65NU7100 می‌رسیم و آن هم مربوط به قسمت سرویس هوشمند آن است. این بخش متشکل از رابط کاربری Smart Hub همراه با قابلیت اتصال به اینترنت می‌باشد، که در کنار هم کاربر را به سوی یک زندگی شاد و ایده‌آل راهنمایی می‌کنند. هر چند سامسونگ این بار نیز مانند قبل از این رابط کاربری برای این مدل تلویزیونش بهره گرفت؛ اما باید بگوییم این بار با تغییراتی همراه شده که در ادامه همین بخش به شرح آن می‌پردازیم. صفحه کاربردی اسمارت هاب همانطورکه از نامش پیداست یک صفحه کاملاً هوشمند و کاربردیست که در کنار ریموت کنترل هوشمند آن می‌توانید به جای صرف وقت اضافه، به تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان بنشینید. اضافه شدن برنامه هوشمند SmartThings به رابط کاربری تلویزیون 65NU7100 تجربه زندگی هوشمند و ایده‌آل را به معنای واقعی کلمه به کاربر نشان می‌دهد. به عبارتی با مجهز بودن دستگاه‌های هوشمند منزل به این برنامه، به کاربر اجازه داده می‌شود تا کنترل کلی بر هر کدام دستگاه داشته باشید. به عنوان مثال با مجهز شدن یخچال فریزر هوشمندتان به برنامه SmartThings این امکان را می‌دهد تا علاوه بر باخبر شدن از محتوای داخلی؛ در عین حال می‌توانید بر دما و سایر تنظیمات آن نظارت داشته باشید. یا اینکه ببینید چقدر از مدت زمان کارایی لباسشویی باقی مانده است.   تلویزیون سامسونگ n7100  

سیستم‌عامل و رابط هوشمند تلویزیون سامسونگ NU7100

از این گذشته قابلیت اتصال به اینترنت یکی از بهترین مشخصات تلویزیون 65NU7100 است که نه تنها کاربر را به فضای مجازی هدایت می‌کند؛ بلکه در عین حال به روش های مختلفی همچون WiFi Direct، Mobile to TV – Mirroring و DLNA می‌توان محتوا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما همگام سازی محتوا با روش Sync & Share یکی از بهترین راه هاییست که امکان مچ شدن تلویزیون با سایر دستگاه‌های هوشمند مانند لب تاب را به وجود می آورد. با این ویژگی می‌توانید هر نوع محتوایی اعم از عکس، فیلم و یا بازی‌های مورد علاقه‌تان را از روی صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. همچنین تصاویر موجود در گوشی‌تان را بر روی تلویزیون قرار دهید و به صورت دسته جمعی همراه با خانواده از مشاهده هر کدام لذت ببرید. همراه با برنامه Steam link نیز بازی‌های رایانه‌ای را با سرعت فوق‌العاده بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.   تلویزیون سامسونگ n7100  

جمع بندی

سامسونگ در سال 2018 از تلویزیون میان‌رده 65NU7100 رونمایی کرد. در ابتدا با بیان اینکه این مدل از تلویزیون همراه با یک سری امکانات خاص همچون طراحی، شیک و کیفیت تصویر مناسب عرضه شده، به جرات می‌توان گفت با مدل‌های بالارده به رقابت می‌پردازد. برخورداری از سایز 65 اینچ این تلویزیون می‌تواند هر نوع محیطی را با هر متراژی مورد پوشش قرار دهد، که در کنار طراحی شیک و تختش فضای کاملاً خاص به محیط می‌بخشد. حال اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که کیفیت تصویر برایتان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، باید بگوییم خوشبختانه سامسونگ از نظر کیفیت تصویر که با اصطلاح 4K همراه با +HDR10 و نیز فناوری PurColour همراه شده که در حد مدل های بالا رده قرار گرفته و همین امر نیز باعث شده تا ارزش خرید آن را تا حد زیادی بالا ببرد. تلویزیون سامسونگ n7100 سامسونگ از نظر بستر نرم‌افزاری برای این مدل تلویزیون نیز کم نگذاشته به صورتیکه در کنار رابط کاربری Smart Hub برنامه هوشمند SmartThings قرار داده که کاربر را به سمت سبک زندگی مدرن هدایت می‌کند. تلویزیون سامسونگ 65NU7100 از نظر سیستم صوتی نیز که با بلندگوهای دو کاناله و توان 20 وات همراه شده تا حد زیادی کیفیت صدای راضی کننده را تامین می‌کند. از طرفی دیگر سامسونگ به لطف جای دادن قاب باریک همراه با طراحی تخت برای این مدل تلویزیون 65 اینچش خواست تا مثل مدل‌های بالارده به چشم بیاید، که خوشبختانه تا حد زیادی نیز توانست نظر اکثر کاربران را به خود معطوف بدارد.

تلویزیون اسمارت 75 اینچ 4K سامسونگ مدل 75NU7100

مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در سایت بانه گلد

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 75NU7100

تلویزیون سامسونگ 75nu7100 از کوچکترین اعضای سری 7 این شرکت می‌باشد، که در جدول میان‌رده‌ها قرار گرفته شده است. سامسونگ این مدل تلویزیون را در دیگر سایزهای 43 اینچ ، 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و نیز 75 اینچ تقدیم بازار کرده و دلیل آن را نیز مطرح کردن سایزهای مختلف برای کاربران عنوان کرد.
سرویس هوشمند مختص به سامسونگ با عنوان Smart Hub یکی از بهترین کارهایی بود، که با ورود آن به این مدل تلویزیون، جستجوی آسان و کاربردی بین محتوای تلویزیون را بیش از پیش لذت بخش‌تر کرد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و همچنین امکانات اشتراک گذاری WiFi Direct، Mobile to TV – Mirroring و DLNA به بخش هوشمند این تلویزیون افزوده شده‌اند. وجود پردازنده چهار هسته‌ای جهت ارتقاء بخشیدن سطح کیفی برنامه‌های تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌هایی بود، که سامسونگ برای این مدل تلویزیونش در نظر گرفت.
تلویزیون سامسونگ n7100 کیفیت تصویر UHD یا بهتر است بگوییم 4K به خدمت صفحه‌نمایش این تلویزیون همراه با تعداد 2160×3840 پیکسل آمده است. محدوده دینامیکی HDR در این مدل تلویزیون با عنوان +HDR10 همراه شده، که نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر واقعی و زنده را ایفا می‌کند. همراه با فناوری UHD Dimming نیز رنگ‌های سیاه و سفید به صورت ایده‌آل بر روی نمایشگر نشان داده می‌شوند. همچنین شاخص کیفیت تصویر این تلویزیون با 1300PQI همراه شده است. تلویزیون سامسونگ 75NU7100 از نظر قدرت صدا در حد مناسبی قرار گرفته شده، به صورتیکه توان 20 وات بلندگوهای دو کاناله آن به عنوان بهترین نقطه قوت این تلویزیون میان‌رده به شمار می‌آید. سنسور Eco، هر کدام از پورت‌های USB و HDMI، ورودی RF و Anynet از دیگر مشخصات تلویزیون 75 اینچ سامسونگ هستند.
تلویزیون سامسونگ n7100  

طراحی شیک و ساده‌ی تلویزیون 75NU7100

هر چند شاید در نگاه اول تلویزیون NU7100 کمی ساده به نظر آید؛ اما همراه با طراحی تخت و شیکی که دارد، آرزوی هر خانواده ایرانیست تا با آن اتاق نشیمن خود را مزین کند. با مشاهده تلویزیون 75NU7100 متوجه صفحه نمایش تخت آن خواهید شد، که با فاصله بسیار کمی بر روی فریم آن نگاشته شده است. قاب باریک 5 میلی‌متری که دور تا دور صفحه اصلی را فرا گرفته از هر نمایی باریک بودنش را به رخ می‌کشد. طراحی پایه‌های این تلویزیون دو شاخه‌ای هستند، که علاوه بر تحمل وزن تلویزیون؛ در عین حال محافظ خوبی برای کابل‌ها هستند. به عبارتی از روی نگاه به قسمت پشت پایه تلویزیون جعبه اتصالات Clean Cable Solution را خواهید دید. این جعبه در واقع کار جمع و جور کردن کابل‌ها را برعهده دارد و با رد شدن از آن، انگار که هیچ کابلی دور و اطراف تلویزیون نیستند. تلویزیون سامسونگ n7100 در کل می‌توان گفت همراه با جعبه Clean Cable Solution از شر شلوغی فضای کنار تلویزیون خلاص خواهید شد و به صورت همیشگی محیطی آراسته و مرتب را در اختیار خواهید داشت. حال اگر قسمت پشت تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید با سطح صاف و یکپارچه آن مواجه خواهید شد. هر کدام از درگاه‌های ارتباطی به صورت کاملاً مرتب در گوشه‌ای در قسمت پشت قرار گرفته شده‌اند. در پایان نیز با اشاره به اینکه چگونگی قرار گیری تلویزیون سامسونگ 75NU7100 بستگی به نظر کاربر دارد، می‌توانید آن را بر روی دکور یا به وسیله براکت بر روی دیوار نصب کنید..  

صفحه‌نمایش 75NU7100 مثل همیشه فوق‌العاده

همانطورکه میدانید کیفیت تصویر 4K یا همان Ultra HD در حال حاضر و در بین اصطلاحات نمایشگر حرف اول را میزند. سامسونگ نیز در سال 2018 به رسم ارائه کیفیت عالی، صفحه‌نمایش تلویزیون 75NU7100 را با این کیفیت روانه بازار کرد. سطح کیفیت 4K در اصل و روی هم رفته با بیش از 8 میلیون پیکسل فعال بر روی نمایشگر، تمام تلاش خود را می‌کنند تا تصاویری با دقت و کیفیت بالا را خلق کنند. علاوه براین سامسونگ یک سری خصوصیت و فناوری برای نمایشگر این مدل تلویزیونش در نظر گرفته تا از نظر کیفیت فوق‌العاده هیچ گونه کم و کاستی نداشته باشد. به عنوان مثال راه دادن بالاترین سطح از محدوده دینامیکی بالا که سامسونگ از آن به عنوان +HDR10 یاد می‌کند، سبب می‌شود تا دیدگاه کاربر را نسبت به مشاهده تصاویر کاملاً عوض کند.   تلویزیون سامسونگ n7100   سامسونگ با جایگزین کردن +HDR10 روی واقعی‌تر و لحظه‌های زنده را به صورت خیره‌کننده بر روی صفحه‌نمایش به معرض دید قرار داد. به عبارتی با ابداع تصاویری خیره‌کننده، موجب می‌شود تا به قلب تصاویری هیجان‌انگیز و جذاب نفوذ کنید. حال اگر از نظر مشاهده تاریکی و روشنی صحنه فیلم نگران هستید، باید بگوییم سامسونگ با جای دادن UHD Dimming این مشکل را حل کرده است. در واقع این خصوصیت، صفحه‌نمایش تلویزیون 75NU7100 را به بلوک‌های مختلفی تقسیم می‌کند تا رنگ، درخشندگی و کنتراست در حد ایده‌آلی باشند، که در نهایت سطح عمق رنگ‌های سیاه و سفید را برجسته به معرض نمایش می‌گذارد. PurColour دیگر فناوری صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ است. این فناوری رنگ ها را همراه با جزئیات به صورت کاملاً دقیق و واضح نشان می‌دهد.  

تلویزیون سامسونگ n7100سیستم‌عامل و رابط هوشمند تلویزیون 75NU7100

در این بخش به قسمت هیجان‌انگیز و فوق‌العاده کاربردی تلویزیون سامسونگ 75NU7100 می‌رسیم و آن هم مربوط به قسمت سرویس هوشمند آن است. این بخش متشکل از رابط کاربری Smart Hub همراه با قابلیت اتصال به اینترنت می‌باشد، که در کنار هم کاربر را به سوی یک زندگی شاد و ایده‌آل راهنمایی می‌کنند. هر چند سامسونگ این بار نیز مانند قبل از این رابط کاربری برای این مدل تلویزیونش بهره گرفت؛ اما باید بگوییم این بار با تغییراتی همراه شده که در ادامه همین بخش به شرح آن می‌پردازیم. صفحه کاربردی اسمارت هاب همانطورکه از نامش پیداست یک صفحه کاملاً هوشمند و کاربردیست که در کنار ریموت کنترل هوشمند آن می‌توانید به جای صرف وقت اضافه، به تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان بنشینید. اضافه شدن برنامه هوشمند SmartThings به رابط کاربری تلویزیون 75NU7100 تجربه زندگی هوشمند و ایده‌آل را به معنای واقعی کلمه به کاربر نشان می‌دهد. به عبارتی با مجهز بودن دستگاه‌های هوشمند منزل به این برنامه، به کاربر اجازه داده می‌شود تا کنترل کلی بر هر کدام دستگاه داشته باشید. به عنوان مثال با مجهز شدن یخچال فریزر هوشمندتان به برنامه SmartThings این امکان را می‌دهد تا علاوه بر باخبر شدن از محتوای داخلی؛ در عین حال می‌توانید بر دما و سایر تنظیمات آن نظارت داشته باشید. یا اینکه ببینید چقدر از مدت زمان کارایی لباسشویی باقی مانده است.   تلویزیون سامسونگ n7100  

سیستم‌عامل و رابط هوشمند تلویزیون سامسونگ NU7100

از این گذشته قابلیت اتصال به اینترنت یکی از بهترین مشخصات تلویزیون 75NU7100 است که نه تنها کاربر را به فضای مجازی هدایت می‌کند؛ بلکه در عین حال به روش های مختلفی همچون WiFi Direct، Mobile to TV – Mirroring و DLNA می‌توان محتوا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما همگام سازی محتوا با روش Sync & Share یکی از بهترین راه هاییست که امکان مچ شدن تلویزیون با سایر دستگاه‌های هوشمند مانند لب تاب را به وجود می آورد. با این ویژگی می‌توانید هر نوع محتوایی اعم از عکس، فیلم و یا بازی‌های مورد علاقه‌تان را از روی صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. همچنین تصاویر موجود در گوشی‌تان را بر روی تلویزیون قرار دهید و به صورت دسته جمعی همراه با خانواده از مشاهده هر کدام لذت ببرید. همراه با برنامه Steam link نیز بازی‌های رایانه‌ای را با سرعت فوق‌العاده بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.   تلویزیون سامسونگ n7100  

جمع بندی

سامسونگ در سال 2018 از تلویزیون میان‌رده 75NU7100 رونمایی کرد. در ابتدا با بیان اینکه این مدل از تلویزیون همراه با یک سری امکانات خاص همچون طراحی، شیک و کیفیت تصویر مناسب عرضه شده، به جرات می‌توان گفت با مدل‌های بالارده به رقابت می‌پردازد. برخورداری از سایز 75 اینچ این تلویزیون می‌تواند هر نوع محیطی را با هر متراژی مورد پوشش قرار دهد، که در کنار طراحی شیک و تختش فضای کاملاً خاص به محیط می‌بخشد. حال اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که کیفیت تصویر برایتان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، باید بگوییم خوشبختانه سامسونگ از نظر کیفیت تصویر که با اصطلاح 4K همراه با +HDR10 و نیز فناوری PurColour همراه شده که در حد مدل های بالا رده قرار گرفته و همین امر نیز باعث شده تا ارزش خرید آن را تا حد زیادی بالا ببرد. تلویزیون سامسونگ n7100 سامسونگ از نظر بستر نرم‌افزاری برای این مدل تلویزیون نیز کم نگذاشته به صورتیکه در کنار رابط کاربری Smart Hub برنامه هوشمند SmartThings قرار داده که کاربر را به سمت سبک زندگی مدرن هدایت می‌کند. تلویزیون سامسونگ 75NU7100 از نظر سیستم صوتی نیز که با بلندگوهای دو کاناله و توان 20 وات همراه شده تا حد زیادی کیفیت صدای راضی کننده را تامین می‌کند. از طرفی دیگر سامسونگ به لطف جای دادن قاب باریک همراه با طراحی تخت برای این مدل تلویزیون 75 اینچش خواست تا مثل مدل‌های بالارده به چشم بیاید، که خوشبختانه تا حد زیادی نیز توانست نظر اکثر کاربران را به خود معطوف بدارد.

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20N

مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در سایت بانه گلد

مشخصات یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20

  شرکت آلمانی بوش، سال هاست که در زمینه تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت سبب شده تا هر ساله، افراد زیادی در سراسر جهان برای خرید انواع لوازم خانگی این شرکت اقدام نمایند.یخچال‌های ساید بای ساید بوش، نمونه ای از محصولات تولیدی این شرکت با سابقه است. یخچال ساید بوش KAG90AI20 ، دارای کیفیت و عملکرد مطلوبی بوده و خریداران زیادی دارد. در ادامه بیشتر به معرفی این محصول می پردازیم.یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20، دارای 36 ماه گارانتی کارا سرویس می‌باشد. رنگ بدنه این یخچال استیل بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این یخچال زیبا و با دوام، از محصولات سری 8 شرکت بوش است که ظرفیت خالص آن 522 لیتر می‌باشد.   یخچال بوش مدل kag90ai20nطراحی ساده و زیبای این محصول سبب شده تا محیط آشپزخانه هماهنگ و منظم نشان داده شود. یخچال ساید بوش KAG90AI20N، دارای دو درب می‌باشد. از جمله ویژگی‌های مهم این یخچال ساید بای ساید، ضد زنگ بودن درهای استیل یخچال می‌باشد. یخچال ساید بوش 27 فوتی بوده و بر روی در سمت چپ یخچال یک پنل الکترونیکی قرار دارد که می توان از طریق آن، سیستم سرمایشی را تنظیم نمود. مواد غذایی در یخچال ساید بوش مدل KAG90AI20N، تا مدت زیادی تازه می ماند. برچسب انرژی این یخچال ساید بای ساید A+ بوده و حدود 432 وات ساعت، برق در سال مصرف می کند که این امر نشان دهنده کم مصرف بودن آن است.   ابعاد این یخچال ساید بوش، 177×72×91 سانتی متر می‌باشد و وزنی معادل 110 کیلوگرم دارد. فضای جادار داخل یخچال به شما این اجازه را می‌دهد تا هر نوع ماده غذایی را در آن نگهداری نمایید. این مدل از یخچال‌های ساید بای ساید شرکت بوش، دارای آبسرد کن و یخ ساز می‌باشد. وجود آبسرد کن این امکان را ایجاد می‌کند تا در یخچال کمتر باز شده و مصرف انرژی به حداقل ممکن برسد.   یخچال بوش مدل kag90ai20n

ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال ساید بوش KAG90AI20N

یخچال ساید بوش KAG90AI20N، ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد. جنس طبقات این یخچال از شیشه نشکن بوده و مجهز به سیستم تصفیه آب است. این یخچال می‌تواند در صورت قطع شدن برق، مواد غذایی را تا 4 ساعت نگهداری نماید. لامپ روشنایی درون یخچال از نوع LED بوده و این امر به مصرف کم انرژی یخچال کمک می‌کند.     در یخچال ساید بوش KAG90AI20N، نیازی به یخ زدایی نیست، زیرا این محصول مجهز به سیستم NoFrost می‌باشد. سیستم هشدار صوتی، باز بودن درب یخچال را به فرد اطلاع می‌دهد. تکنولوژی Super Cooling در این یخچال، دمای درون یخچال را به صورت یکنواخت حفظ می‌کند. این تکنولوژی همچنین به فریز شدن هر چه سریع‌تر مواد غذایی کمک می‌کند. یک بار خانگی در در راست یخچال ساید بوش KAG90AI20N، تعبیه شده است. دو محفظه ریلی در این یخچال، محلی برای نگهداری سبزیجات است. همچنین مواد غذایی منجمد در یخچال توسط سیستم SuperFreezing، به راحتی محافظت می‌شوند. فن درون یخچال، هوای سرد را به تمام نقاط آن منتقل می‌نماید.

یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ مدل RT85

مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در سایت بانه گلد

یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ مدل RT85

یخچال های بالا پایین از پر طرفدار ترین و قدیمی ترین نوع یخچال ها می باشند این یخچال ها به دلیل ظرفیت بالا و همچنین دسترسی راحت به مواد غذای و در عین حال پایین بودن قیمت ان ها نسبت به سایر یخچال ها طرفداران زیادی را در سرتا سر جهان جلب کرده اند. از این رو کمپانی های زیادی مشغول به ساخت این یخچال ها در انواع سایز و طرح ها می باشند کمپانی کره ای سامسونگ نیز همواره در زمینه ی تولید یخچال های بالا پایین فعالیت داشته است و این بار با تولیدRT85 و قرار دادن قابلیت های متنوعی برای بهبود کیفیت یخچال توانسته است یخچالی با کیفیت تر از رقیبان خود را روانه ی بازار کند.
قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85

کمپرسور اینورتر خطی

نقش قلب در انسان و نقش کمپرسور اینورتر خطی در یخچال شباهت زیادی با هم دارند به این معناست که قطعه ای بسیار مهم و قابل توجه است. این نوع موتور ساخت کشور کره است و در مقایسه با موتور های معمولی مزیت های بیشتری دارد. کمپرسور های معمولی به علت اتلاف زیاد انرژی، مصرف برق زیادی دارند و همچنین بسیار پر سر و صدا می باشندو به همین دلیل تولید کننده گان به این فکر افتادند که از تکنولوژی جدیدی به منظور بالا بردن کیفیت و پایین امدن مصرف یخچال خود بهره ببرند. کمپرسور اینورتر خطی یکی از جدید ترین تکنولوژی های موجود در این حوضه می باشدکه نه تنها باعث کاهش مصرف انرژی برق شده بلکه صدای دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهد و همچنین باعث می شود که مواد غذایی تازگی و سالم بودن خود را از دست ندهند.
قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85

استفاده از لامپ های LED

شرکت سامسونگ در ساخت یخچال بالا پایین سامسونگ مدل RT85 هیج گونه کم کاری به خرج نداده است و سعی کرده است این محصول را به نحوی طراحی کند که کاربر از هر لحاظ نسبت به این یخچال خیال راحتی داشته باشد. سامسونگ در این یخچال از لامپ های LED بهره برده است که از یک طرف کار اسانی زیاد و از طرفی دیگر کم مصرف بودن خود را نسبت به لامپ های معمولی به رخ می کشانند. این چراغ های موجود در یخچال بالا پایین سامسونگ مدل RT85 کل فضا را به خوبی روشن می نمایند و باعث می شوند شما دسترسی اسان تری به محتوای درون یخچال داشته باشید. قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85 طراحی باریک تر و شیک تر این لامپ ها نسبت به لامپ های معمولی زیبای خاصی را به این یخچال می بخشند. اگر بخواهیم این لامپ های LED را با لامپ های معمولی مقایسه کنیم مزیت های بیشتری دارند که برای مثال می توان به نور دو برابر، مصرف انرژی کمتر ، طول عمر بیشتر ، و از همه مهم تر درجه حرارت پایین ان ها اشاره کرد که باعث می شود هوای داخل یخچال سرد باقی بماند و طول مواد غذایی داخل یخچال افزایش یابد. قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85 فضای زیادRT85 دیگر نگران رنج بالای خرید هفتگی خود نباشید چون سامسونگ با خلق یخچال بالا پایین سامسونگ مدل RT85 این مشکل را به خوبی مهار کرده است. یخچال بالا پایین سامسونگ مدل RT85 دارای فناوری SpaceMax می باشد که بدون افزایش فضای خاراجی فضای داخلی بیشتری را ایجاد می کند و جای کافی را برای همه ی محتوای شما مهیا کرده است و باعث می شود که هر هفته هر چه قدر می خواهید بدون هیچ دغدغه ای خرید کنید و از مواد غذایی متنوع لذت ببرید. قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85 قفسه ی Deli Tray از هر لحاظ به این یخچال نگاه کنیم به این نتیجه پی می بریم که سامسونگ شرکتی بی نظیر است و محصولاتش را به بهترین شیوه روانه ی بازار می کند. قفسه ی Deli Tray نیز از دیگر ویژگی های یخچال RT85 دارای طراحی ویژه ای است که باعث می شود نهایت استفاده از فضای داخلی یخچال گردد و از هدر رفتن فضا جلوگیری شود. این قفسه محل مناسبی برای نگهداری مواد غذایی است. همچنین این قفسه می تواند مکان مناسبی برای نگه داری ریزخوردنی هایی باشد که هر لحظه امکان دارد مورد نیاز باشند. از قبیل شیرینی های تک پخت و مواد غذایی دیگر. سامسونگ با این کار، هم مکانی اضافی را در اختیار کاربران محصولات خود قرار داده است و هم باعث می شود که دسرسی اسان تری را به این مواد غذایی داشته باشید. قیمت یخچال فریزر سامسونگ rt85

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش مدل WAT2846

مشاهده قیمت و توضیحات بیشتر در سایت بانه گلد

نقد و بررسی مدل ماشین لباسشویی بوش BOSCH WAT2846

ماشین لباسشویی و انتخاب این وسیله ی خانگی کمی باید با وسواس بالا تر صورت گیرد، زیرا قرار است نظافت لباس هایتان را برعهده بگیرد و علاوه بر آن مدت زیادی را در خانه حضور داشته باشد. ماشین لباسشویی WAT2846 بوش ، جزو محصولات سری 6 این کمپانی است و دارای گنجایش 8 کیلوگرم می باشد . سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه است و شما می توانید لباس هایتان را از طریق 15 برنامه ی قرار گرفته بر روی این لباسشویی شستشو دهید. میزان مصرف انرژی در ماشین لباسشویی WAT2846 به دلیل استفاده از کمپرسور « EcoSilence Drive » بسیار پایین آمده است و سالانه 137 کیلو وات ساعت انرژی مصرف می کند و در کلاس بهره وری انرژی A+++ قرار گرفته است.
ماشین لباسشویی بوش BOSCH WAT2846

ساختار و طراحی

خرید لوازم خانگی که مربوط به بهداشت و تمیز کنندگی هستندذبسیار با اهمیت تر از سایر لوازم منزل است، شما در خرید این لوازم باید موارد زیادی را در نظر بگیرید تا خریدتان مناسب باشد و از محصولی که خریداری کرده اید، رضایت داشته باشید. در خرید این وسایل که اکثراً الکترونیکی هستند باید فناوری ها و تکنولوژی های روز مورد استفاده قرار گیرد، مصرف انرژی در حد پایینی باشد ، ظرفیت و گنجایش با توجه به نیازتان باشد و قیافه و طراحی وسیله را نیز بپسندید. ممکن است تمامی موارد مطابق خواسته ی شما باشد اما ظاهر محصول شما را راضی نکند ، در این شرایط شما انتخابتان را به گزینه ی دیگری موکول می کنید. ماشین لباسشویی WAT2846 دارای طراحی جذاب و قیافه ای خوش تراش است که سلیقه ی بسیاری از افراد را تامین می کند و امکانات جذاب و جدیدی دارد که تمیز کنندگی عالی را به همراه می آورد. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک WAT2846 دارای طراحی درب از جلوست، با وجود اینکه تمامی این نسل از لباسشویی ها از یک سبک و پایه برای طراحی برخورداراند اما با طراحی مهندسان قیافه ای جدید و متفاوت به خود گرفته که پسندیدن آن توسط شما دور از انتظار نیست. سبک هنری لباسشویی WAT2846 با نگاهی کلی به بدنه و رنگ نقره ای آن نمایان می شود؛ قسمت بالایی صاف و یک دست و همرنگ با درب و محل قرار گیری فیلتر است و در کنار آن بدنه رنگ متفاوت ، هارمونی رنگی زیبایی را پدید آورده است. محفظه مواد شوینده و سه جایگاه به کار رفته در داخل آن ، پیچ ولومی انتخابگر و 15 برنامه ی قرار گرفته در اطراف آن و پنل لمسی بزرگ و امکان دسترسی به تنظیمات شستشو توسط آن ، مواردی هستند که بر بالای WAT2846 و از سمت چپ به راست ردیف شده اند.   درب با قطر 32 سانتیمتر ، جنس پلاستیک قابلیت دسترسی را به درام با جنس فولاد ضد زنگ و طراحی « Wave Drum » را فراهم می آورد؛ گنجایش دیگ برابر 65 لیتر می باشد. از طریق پایه های قابل تنظیم می توانید فاصله ی مناسب بین لباسشویی و زمین را ایجاد نمایید و لباسشویی را به صورت صاف در آشپزخانه قرار دهید. کناره های ماشین لباسشویی WAT2846 دارای طراحی « AntiVibration » هستند که از لرزش لباسشویی کم می کند و عایق لرزش نیز در این قسمت قرار گرفته است که به کم شدن لرزش لباسشویی کمک می کند. در داخل دیگ نوری آبی تعبیه شده است که شما با روشن کردن آن می توانید داخل درام را مشاهده کند و بر زیبایی لباسشویی WAT2846 نیز افزوده می شود.   ماشین لباسشویی بوش BOSCH WAT2846

برنامه های کاربردی و تنظیماتشان

حضور برنامه ها و تنوع آنها زمانی اهمیت دارد که لباس هایی با الیافی متفاوت را شستشو دهید، یا زمانی که برنامه ای نامناسب لباس‌تان را خراب کند. شما با شناسایی الیاف پارچه و برنامه ی مورد نیاز برای شستشوی آن می توانید کمترین آسیب را برای لباس هایتان مورد انتظار داشته باشید. تنوع برنامه ها در WAT2846 بسیار بالاست از این رو علاوه بر برنامه های مناسب با الیاف پارچه می توانید عملکرد مورد انتظار را نیز انتخاب کنید. اگر می خواهید برنامه چند ساعت دیگر شروع شود می توانید با استفاده از فناوری تاخیر در شستشو « time delay » ، زمان شروع برنامه را تا 24 ساعت به تاخیر بیاندازید و در زمان مورد نظر شستشو را پایان دهید. برای هر برنامه ای که انتخاب می کنید تنظیمات پیش فرضی قرار گرفته است که امکان تغییر آنها از طریق پنل لمسی ممکن است. می توانید دما و سرعت چرخش را در این قسمت تغییر دهید، که در این صورت زمان شستشو نیز تغییر می کند. برای اطلاع از کارایی هر برنامه لغت نامه لباسشویی را مطالعه نمایید تا بهترین بازخورد را از برنامه ی انتخابی بگیرید.   ماشین لباسشویی بوش BOSCH WAT2846 اگر فرزندی دارید که ممکن است تنظیمات را تغییر دهد ، پس از تنظیم کامل برنامه ی مورد نظر قفل کودک را فعال کنید. در هنگام انتخاب برنامه ی مورد نظر ممکن است زمان شستشو کمی از نظرتان طولانی باشد و بخواهید در زمان کمتری شستشو پایین یابد و وقت نکنید منتظر پایان برنامه باشید، ماشین لباسشویی WAT2846 از طریق سیستم « SpeedPerfect » امکان صرفه جویی در زمان را به میزان 65 درصد فراهم می آورد بدون اینکه از کیفیت شستشو پایین آورد. البته ممکن است از نظر شما زمان زیاد اهمیت نداشته باشد و به میزان مصرف انرژی اهمیت دهید، کمپانی بوش در این لباسشویی برای شما نیز فکر کرده است؛ سیستم « EcoPerfect » برای این منظور طراحی شده است و در لباسشویی WAT2846 بوش مورد استفاده قرار گرفته است. کمپرسور EcoSilence Drive عملکردی که ماشین لباسشویی از خود نشان می دهد و مناسب بودن عملکرد و یا ضعیف بودن آن بستگی مستقیمی به کمپرسور آن دارد و در این وسیله اگر کمپرسور کم صدا و کم لرزش باشد شاهد ایجاد صدا و لرزش کمتری در لباسشویی خواهید بود. ماشین لباسشویی WAT2846 به کمپرسور EcoSilence Drive مجهز شده است ، این کمپرسور بسیار عالی عمل می کند . قطعات از طریق دنده روی هم نم لغزند ، بلکه حرکت آنها به صورت مغناطیسی امکان پذیر شده است و این باعث شده سایش بین قطعات به کمترین میزانش برسد؛ با این وجود صدای بسیار پایینی تولید می شود و عمر موتور نیز افزایش می یابد. مصرف پایین انرژی از دیگر ویژگی هایی است که با وجود حضور این موتور در لباسشویی WAT2846 دیده می شود، که به میزان 30 تا 35 درصد کمتر از کمپرسورهای عادی برق مصرف می کند. سایر امکانات امکان اضافه کردن بار در حین شستشو در ماشین لباسشویی WAT2846 امکان پذیر است، اگر می خواهید در هنگام شستشو و بعد از شروع کار لباسی دیگر را به محفظه اضافه کنید عملکرد را متوقف کنید و لباس را بارگذاری کرده و پس از بستن درب شستشو را از سر بگیرید. با این امکان لازم نیست لباس های کم را برای شستشوی بعدی کنار بگذارید و یا شستشو را از ابتدا شروع کنید، بلکه با اضافه کردن لباس شستشو از همان جایی ادامه می یابد که متوقف شده بود. فناوری « ActiveWater Plus » از تکنولوژی هایی دیگریست که کمپانی بوش آن را در لباسشویی هایی همچون ماشین لباسشویی WAT28460 و ماشین لباسشویی WAT2466 مورد استفاده قرار داده است و ماشین لباسشویی WAT2846 را نیز از آن بی بهره نکرده است. این فناوری با توجه به حجم لباس ها میزان آب مورد استفاده در شستشو را تعیین می کند و درجه کثیف بودن البسه نیز در آب مصرفی تاثیر گذار است؛ با این وجود با مصرف آب کم ، شستشوی عالی و متناسب با لباس ها صورت می گیرد. سیستم ضد نشت آب با وجود سنسورهایی که در تمام سطح لباسشویی وجود دارند ، در صورت نشت آب به سرعت واکنش نشان می دهد و جریان آب ورودی را قطع می کند. سیستم کنترل کننده بالانس « Balance control » ، در دوره های زمانی مشخص لباس ها را در دیگ تنظیم می کند تا سبب ایجاد صدای بالا و لرزش در لباسشویی WAT2846 نشود. ماشین لباسشویی بوش BOSCH WAT2846

کلام آخر

ماشین لباسشویی WAT2846 چه از نظر ظاهر و چه از منظر قدرت پاک کنندگی و عملکرد عالی ، جزو برترین لباسشویی های تولید شده در کمپانی بوش و سایر تولید کنندگان است. تنوع بالای امکانات سبب می شود در مدت حضور این وسیله در آشپزخانه از آن رضایت داشته باشید ، امکانات و فناوری هایی از قبیل سیستم « SpeedPerfect » ، فناوری « ActiveWater Plus » ، درام « Wave Drum» ، کمپرسور « EcoSilence Drive » ، سیستم شستشو و آب پاش « 3D AquaSpa » ، برنامه های متنوع و ... در لباسشویی WAT2846 ، علاوه بر کیفیت عالی هنگام شستشو، در مصرف آب ، انرژی و زمان صرفه جویی می کند.